Mi a teendő, ha rossz a webirodában lévő e-mail címem és nem tudok belépni a webirodámba?

Ha a regisztrációnál rossz e-mail címet ad meg, vagy a regisztrációkor megadott e-mailfiók már nem elérhető és nem emlékszik a jelszavára, akkor nem tudjuk, az ADATVÁLTOZÁS fejezetben leírt módon, a webirodában módosítani az e-mail címünket.
Ebben az esetben az Inlernet Iroda segítségét kell kérnünk a következő módon.

Az e-mail cím módosításhoz egy e-mailt kell küldeni az Inlernet Irodának az info@inlernet.com e-mail címre.

Az Inlernet kiemelt figyelmet fordít a Törzsvásárlók adatainak és pénzének biztonságára, ezért a levélnek a következő információkat kell tartalmaznia:

  • az üzenetet arról az e-mail címről küldjük, melyet szeretnénk újként rögzíttetni a webirodánkban,

  • a levélben szerepeljen:

    • a régi e-mail cím,

    • a Törzsvásárlói azonosító számunk (pl.: HU111111),

    • az az e-mail cím, amin keresztül elérhetőek vagyunk, amire szeretnénk a jelenlegi e-mail címet módosítani,

  • a levél mellé csatoljuk:

    • a személyi igazolvány másolatát,

    • a lakcímkártya másolatát,

    • az adókártya másolatát.

A mellékletek elküldésére azért van szükség, mert az Inlernet Iroda nem módosíthatja az adatbázisban lévő adatokat csak akkor, ha egyértelműen megbizonyosodik arról, hogy a webiroda tulajdonosa kéri az e-mailben szereplő módosításokat. A mellékletként küldött dokumentummásolatok ehhez a biztonsági

A dokumentum másolatokat fotózva is küldhetjük, az a lényeg, hogy a rajta lévő adatok jól olvashatóak legyenek.

 

AJÁNLOTT TÉMA:

Ha bármilyen kérdése lenne, akkor az ELÉRHETŐSÉGEINKEN keresztül tud velünk kapcsolatba lépni!