1. lépés - Regisztráció

Az Inlernet-Rendszerbe nagyon egyszerűen tud bámelyik 14. életévét betöltött személy regisztrálni (18. éves korig szülői engedély szükséges). A lenti leírásban azok az információk szerepelnek, melyek szükségesek az önálló regisztrációhoz, de természetesen bármilyen kérdéssel fordulhat hozzánk az ELÉRHETŐSÉGEINKEN keresztül.


Ha szeretne regisztrálni a rendszerbe, akkor csupán a következő lépéseket kell megtennie:

  1. Érdemes elkérni az ismerősünktől, akihez regisztrálunk, az ajánlói weboldalának címét, hiszen ezen az oldalon már a rendszer kitölti az ajánló adatait segítségként. Az én ajánlói weboldalam például a http://inlernet.com/hu/adryenn/index címen elérhető. Ha ezen az oldalon a TÖRZSVÁSÁRLÓI REGISZTRÁCIÓ menüpontot választjuk, akkor nyílik meg a regisztrációs űrlap.
     
  2. Következő lépésként érdemes elolvasni a jobb oldali SEGÍTSÉG A TÖRZSVÁSÁRLÓI REGISZTRÁCIÓHOZ részt, mely alapján gond nélkül ki tudjuk tölteni az űrlapot.
     
  3. Ezt követően el kell döntenie, hogy MAGÁNSZEMÉLYKÉNT vagy CÉG, SZERVEZET, INTÉZMÉNY képviselőjeként kíván regisztrálni.
     
  4. Ha az ajánló weboldaláról érkeztünk a regisztrációs űrlaphoz, akkor az INSTRUKTORI (AJÁNLÓI) ADATOK már ki lesznek töltve. A három adat közül elegendő kettőt megadni a beazonosításhoz. Ha a központi weboldalon keresztül értük el ezt az oldalt, akkor PONTOSAN MEG KELL ADNI AZ AZONOSÍTÁSHOZ SZÜKSÉGES ADATOKAT.
     
  5. Ezt követően az ÖN ADATAIVAL KELL KITÖLTENI A MEGFELELŐ CELLÁKAT.
    Fontos, hogy minden személyes adatát a hivatalos okmányain szereplő formában kell megadnia!

     
  6. Amennyiben az űrlap elején a CÉG, SZERVEZET, INTÉZMÉNY képviselőjeként kíván regisztrálni lehetőséget választotta, akkor a kövektező blokkban meg kell adni a CÉG, SZERVEZET, INTÉZMÉNY adatait.
     
  7. Ezt követően rögzítheti A BANKSZÁMLÁVAL KAPCSOLATOS ADATOKAT, melyeket a regisztrációkor nem kötelező megadni, de a jutalékkifizetés előtt mindenképpen pótolnia kell majd a saját webirodájában.
    A bankszámlával kapcsolatban a következő adatokat kell begépelnie a bankszámlaszerződése alapján.
    Cégek esetében csak a cégjegyzékben szereplő bankszámlaszám adható meg!

     
  8. Ezután NÉHÁNY BEÁLLÍTÁST KELL MÉG MEGADNIA, melyeket később a webirodáján keresztül tud majd szüksége esetén módosítani:
    1. Bankszámlára történő automatikus átutalás esetén három lehetőség közül választhatunk:
      1. A NINCS ÁTUTALÁS lehetőséggel a jutalékszámlánkon képződött jutalék addig gyűlik, amíg a webirodánkban egy beállítás módosítással nem kéri a törzsvásárló a jutalék egészének vagy részének kiutalását,
         
      2. Ha AZ ÖSSZES JUTALÉK ÁTUTALÁSA lehetőséget választjuk, akkor
        1. a kéthetente, hétfőnként bekövetkező jutalékkifizetéskor a rendszer automatikusan átutalja a jutalékszámlán összegyűlt jutalékot és elindítja a kiutalást a megadott bankszámlaszámra a két héttel azelőtti egyenleget figyelembe véve, ha
        2. a jutalékkifizetést megelőzően két héttel legalább 10 000 Ft volt a jutalékszámla egyenlege, mert csak 10 000 Ft feletti jutalékot utal ki a rendszer bankszámlára (tekintettel a banki költségekre).
           
      3. Ha a KÖVETKEZŐ ÉRTÉKEN FÜLI ÖSSZEGEK ÁTUTALÁSÁNAK lehetőségét választjuk, akkor
        1. az előző esettel megegyezően a két héttel megelőző egyenleget figyelembe véve nézi meg a rendszer,
        2. hogy az Ön által megadott összegen felüli jutalékösszeg elérte-e a 10 000 Ft-ot
        3. s ha igen, akkor automatikusan átutalja az Ön által megadott bankszámlaszámra a megadott összegen felüli jutalékot.
           
    2. A Termékpartneri-utalvány átvételének módjánál:
      1. azoknak érdemes a SZEMÉLYESEN AZ INLERNET IRODÁBAN opciót választamni, akik Budapesten élnek, vagy át tudják venni az utalványokat az Inlernet hivatalos központi irodájában, mely a 1024 Budapest, Zivatar u. 14. fsz/2. (utcára nyíló mellékbejárat) címen található.
      2. Egyéb esetben a FUTÁRTÓL, KÖLTSÉGTÉRÍTÉSSEL OPCIÓT VÁLASSZUK, mert a termékpartneri utalványt forgalmazó termékpartnereinknél minden esetben részletesen le van írva, hogy milyen módon tudjuk azokat átvenni.
         
    3. Az utalvány foglalók felhasználásának módjának kiválasztásánál:
      Érdemes azt átgondolni, hogy szeretnénk-e a foglaló összegét készpénzben a jutalékszámlánkra visszakapni, melyet azt án kivehetünk a bankkártyánkra, vagy felhasználhatunk további vásárlásainkhoz?
      1. Ha igen a válasz, akkor A KÉSZPÉNZRE VISSZAVÁLTÁS OPCIÓT kell megjelölnie. Ebben az esetben, ha készpénzzel, vásárol egyik termékpartnerünknél, akkor a vásárlása után járó árengedmény összegének 60%-ának megfelelő összeggel csökken a foglaló összege, és ez az összeg jóváíródik a jutalékszámláján.
         
      2. Ha nem a válasz, akkor AZ UTALVÁNYBA BESZÁMÍTÁS lehetőséget válassza, melynek következtében, a készpénzes vásárlásokkal kapcsolatban keletkező árengedmény 60%-a az árengedmény számláján kerül jóváírásra, melyen ha az egyenleg eléri a 12000 Ft-ot, akkor kap egy elszámolási egységet, egy jogot, mely bekerülve a jogfájába, jog jutalékot termélhet Önnek.
         
    4. A Jog elhelyezés módját tekintve két lehetőség közül választhat:
      1. KÉZI: ebben az esetben a SZEMÉLYES és a NEMZETI bónusz jogait Ön helyezheti el, arra a joghelyre, melyet a legoptimálisabbnak tekint.
         
      2. AUTOMATIKUS: ebben az esetben minden, az Inlernet rendszerben keletkező jogát az Inlernet rendszer helyezi el az adott jogfában az ország első jogától vagy az Ön első jogától elindulva.
         
    5. Ezt követően van lehetőségünk megadni az Ajánlói oldal egyedi címét:

      Ez nem kötlező, hiszen a regisztrációt követően mindenki automatikusan
      megkapja az ajánlói oldalát a www.inlernet.com/ után a TÖRZSVÁSÁRLÓI AZONOSÍTÓJÁT megadva, de lehetőségünk van olyan egyedi azonosítót megadni, amit ismerőseink jobban meg tudnak jegyezni, vagy jobban kapcsolható az Ön személyéhez.
       
    6. Érdemes bejelölni a Hírlevelek fogadását, hiszen minden e-mailben kiküldött információ fontos lehet az Ön számára.
       
    7. Ezen túl lehetősége van megrendelni a Prémium SMS-értesítés szolgáltatást is.
       
    8. Ha mindezekkel készen vagyunk, akkor a jobb alsó darokban lévő TOVÁBB A MEGERŐSÍTÉSRE  gombra kell klikkelnünk.
       
    9. Ezt követően megjelenik egy összesítő oldal, ahol minden adatunkat még egyszer lehetőségünk van leellenőrízni, majd a JÓVÁHAGYÁST KÖVETŐEN,  a regisztráció során megadott e-mail címre megérkezik a visszaigazoló e-mail, mely tartalmazza a TÖRZSÁSÁRLÓI AZONOSÍTÓNKAT és az IDEIGLENES JELSZAVUNKAT, melyek segítségével már be tudunk lépni a webirodánkba és meg tudjuk kezdeni az Inlnernet-Rendszer használatát.

 

AJÁNLOTT TÉMÁK:

 

Ha bármilyen kérdése lenne, akkor az ELÉRHETŐSÉGEINKEN keresztül tud velünk kapcsolatba lépni!