Hogyan vásárolhatok papír alapú utalvánnyal?

 

Ennek a fizetési módnak a révén, több nagyobb üzletláncnál van lehetőségünk kedvezményesen vásárolni, mint például a Müller, az Alexandra, a HUMANIC, a TAKKO, stb.

 

Ebben az esetben a vásárlás a következő lépésekből áll:

  1. Első lépésként, megkeressük azt a termékpartnert, akinél vásárolni szeretnénk.
    A termékpartnerek teljes listáját a Termékpartneri leírások linkjével, az Inlernet Blog oldalán találjuk meg ezen a linken:
    http://inlernet.blog.com/2014/12/05/ujabb-tobb-1000-elfogadohely/
     
  2. Nagyon fontos, hogy következő lépésként figyelmesen olvassuk át a Termékpartneri leírásban szereplő információkat!
     
  3. Ha kérdésünk lenne, akkor a megrendelés előtt konzultáljunk az ajánlókkal vagy a Termékpartnereknél megadott kapcsolattartóval!
     
  4. Amennyiben minden információ a rendelkezésünkre áll, akkor a webirodánkon keresztül rendeljük meg a szükséges mennyiségű utalványt a kiválasztott Termékpartnertől.
     
  5. Annak érdekében, hogy a Termékpartnernél rendelkezésre álljanak az elérhetőségeink, ha a megrendelt utalványokkal kapcsolatban fel akarja venni velünk a kapcsolatot, a megrendelést követően küldjünk a Termékpartnernél szereplő e-mail címre egy üzenetet a következő adatokkal:
    1. telefonszámunk,
    2. e-mail címünk.
  6. Ennél a fizetési módnál az Inlernet utalja a Termékpartnernek az árengedmény + ÁFÁ-val csökkentett vásárlási végösszeget.
     
  7. Az Inlernet-Rendszere a megrendelést követő másodpercben, az ismert módon szétosztja az árengedményt:
    1. az árengedmény 60%-a kerül az Ön árengedmény számlájára, vagy a foglaló összegét csökkentve jóváíródik a jutalékszámláján (ez a foglaló felhasználás módjának beállításától függ),
    2. az árengedmény 10%-a kerül az Ön jutalékszámlájára,
    3. az árengedmény 5-5-5-5%-a kerül az Ön ajánlóinak jutalékszámlájára,
    4. a megmaradt 10% az Inlernethez kerül további felhasználásra (a rendszer működtetésére, fejlesztésére, stb., a nyereség 33%-a pedig az Inlernet Alapítványt illeti).
  8. A Termékpartneri leírásban is szerepel, hogy a megrendelést követően, minden esetben le kell töltenünk a megrendeléshez kapcsolódó online-utalványt és le kell mentenünk a számítógépünkre.
     
  9. Mitán a megrendeléskor megadott helyen átvettünk az utalványunkat, már csak egy dolgunk van, elmegyünk a kiválasztott üzletbe és elköltjük. 

 

 

Hogyan tudom megrendelni a papír alapú utalványt?

 

Nézzük meg, hogy milyen lépésekkel tudunk a saját webirodánkon keresztül megrenedelni a papír alapú utalványokat?

Bár papír alapú utalványt rendelünk, tehát például a Müller drogária saját papír alapú utalványát, a megrendelés menete megegyezik szint pontról pontra az online utalvány megrendelésével, csak két ponton van eltérés:

  1. A megrendelés művelet elkezdése előtt meg kell tudunk a Termékpartneri leírásból, hogy az adott utalványt milyen címletekkel rendelhetjük, hiszen csak ennek valahányszorosáért rendelhetünk utalványt?
    Például, ha a Müller drogériákban elfogadott utalványt szeretnénk megrendelni, akkor a Termékpartneri leírásban azt olvashatjuk, hogy az utalványunkat 2 500 Ft-tal osztható összegben kell megrendelnünk.
     
  2. A másik nagyon fontos lépés, amit előzetesen meg kell tennünk, hogy el kell döntenünk hol szeretnénk átvenni a megrendelt utalványokat?
    A lehetséges alternatívákat is a Termékpartneri leírásban találjuk meg.

Ezek után nézzük meg a papír alapú utalványok megrendelésének lépéseit:

  • a belépést követően az egerünket a MŰVELETEK menüpont fölé kell vinnünk, majd az első UTALVÁNY MEGRENDELÉSE menüpontot kell választanunk,


     
  • ezt követően meg kell keresnünk azt az üzletet, ahol vásárolni szeretnénk, ehhez kattintsunk az ÜZLETEK KERESÉSE gombra,


     
  • ekkor megnyílik egy kis ablak, amiben egy névrészlet, Termékpartneri azonosító, cím vagy akár kategória alapján MEG TUDJUK KERESNI AZ ADOTT TERMÉKPARTNERT.
    Én ebben a példában azt a Termékpartneret kerestem meg a müller szó beírásával, akitől a Müller drogéria saját utalványát tudom megrenelni.


     
  • ezt követően ha a bal oldali panelen rákattintunk az adott Termékpartnerre, akkor jobb oldalon megjelennek az adatai, alatta pedig a KIVÁLASZTOTT ÜZLET ELFOGADÁSA gomb is aktívvá válik. Ha biztosak vagyunk abban, hogy megtaláltuk a keresett Termékpartnert, akkor kattintsunk a gombra.
  • a következő lépésként az UTALVÁNY TÍPUSNÁL kell kiválasztanunk az ONLINE-UTALVÁNY lehetőséget.

  • Ezt követően meg kell adnunk az ONLINE-UTALVÁNY ÖSSZEGÉT, melynek a Müller utalvány esetén 2500 Ft-tal oszthatónak és minimum 5000 Ft-nak kell lennie.
  • A TERMÉK/SZOLGÁLTATÁS NEVE részhez annak az átvevőhelynek a címét kell beírnunk, ahol az utalványokat át akarjuk venni.
  • Az utolsó, amit meg kell adnunk az az, hogy melyik számlánkról szeretnénk felhasználni pénzt az online-utalvány megrendeleléséhez:
    • első lépésként érdemes a FOGLALÓ FELHASZNÁLÁSA lehetőséget kipipálni,
    • ezt követően használhatjuk az UTALVÁNY- és/vagy az INLERNET SZÁMLÁNKON lévő pénzt,
    • a JUTALÉKSZÁMLÁN lévő összeget is használhatjuk, ám mivel erről a számláról a bankszámlánkra is ki tudunk kérni jutalékot, ezért ezt a számlát érdemes utoljára használni.
  • Ha ezzel is elkészültünk, akkor kattintsunk a TOVÁBB A MEGERŐSÉTÉSRE gombra.
  • Ezután egy összesítő ablak jelenik meg, mely tartalmazza a megadott paramétereket. Ha rendben találunk minden, ekkor kattintsunk a TOVÁBB A KÖVETKEZŐ LÉPÉSRE vagy válasszuk a MÉGSEM lehetőséget.

  • Ha elfogadjuk a feltételeket, akkor a MEGRENDELÉS gombra kattintással már meg is rendelhetjük az Online-utalványunkat.

 

 

Hogyan tudom a megrendelt papír alapú utalványomhoz tartozó online utalványt letölteni?

 

Annak ellenére, hogy papír alapú utalványt rendeltünk, a megrendeléskor egy online-utalvány keletkezett, melyet a Termékpartneri leírásban szereplő utasítások szerint le kell töltenünk a megrendelést követően a számítógépünkre.
Az online-utalvánnyal kapcsolatos fejezetekben már megnéztük az ehhez kapcsolódó lépéseket, de elevenítsük fel mit is kell tennünk?

 

A letöltés lépései:

 

  • Miután beléptünk a webirodánkba, vigyük az egeret a LETÖLTÉSEK menüpont felé és válasszuk az ONLINE-UTALVÁNYOK almenüpontot.

  • Amegjelenő listában a legelső lesz a legutóbb megrendelt utalványunk. Kattintsunk az egérrel az UTALVÁNY MÁSOLAT LETÖLTÉSE gombra.
  • A megjelenő kis ablakban válasszuk az UTALVÁNY MÁSOLAT LETÖLTÉSE lehetőséget.
  • Ezt követően megjelenik a megszokott ablak, aminek a segítségével MENTHETJÜK vagy MEGNYITHATJUK  és KINYOMTATHATJUK az online-utalvány másolatunkat.
  • Csak azokat az utalvány másolatokat tudjuk lementeni és kinyomtatni a webirodánkból, melyek KIFIZETETT UTALVÁNY státuszban vannak. A megrendelést követően minden online-utalványunk KIFIZETETT UTALVÁNY státuszba kerül. A vásárlást követően a Termékpartner által FELHASZNÁLT UTALVÁNYKÉNT jelölt online-utalványokból már nem lehet utalványmásolatot nyomtatni!

 

 

Nézzük meg, hogy mit kell tennünk, ha SODEXO és OMV utalványokat szeretnénk rendelni?

 

Alapvetően ugyan azokat a lépéseket kell megtennünk, mint amit az előzőekben megmutattam.
Csupán egy dolog miatt kell szót ejtenünk külön is erről a két utalványról még pedig azért, mert van arra lehetőség arra, hogy az eredeti 3%-os termékpartneri árengedmény duplájával, azaz 6%-kal rendeljük meg ezeket az utalványokat!

Ezt a lehetőséget a következő utalványokra tudjuk tehát igénybe venni:

  • Sodexo ajándék/bevásárlási utalvány,
  • Sodexo takarékos utalvány,
  • OMV üzemanyagkártya.

Ezzel a lehetőséggel akkor tudunk élni, ha a Sodexo vagy OMV utalványainkra az eredeti maximum 1 hét helyett tudunk várni 4-5 hetet is.
Ha pár nap múlva van tehát szükségünk ezekre az utalványokra, akkor az előzőekben leírtak szerint rendeljük meg az utalványokat, ha pedig megfelelő nekünk az is, ha csak 1 hónappal később indítja el a Termékpartner a kiszállítást, akkor élhetünk ezzel a lehetőséggel is.

 

 

Nézzük meg, hogy miben tér el ilyenkor az utalványok megrendelése az előzőekben leírtaktól?

Eltérés csak a megrendelésnél van, így nézzük át azt, hogy milyen lépések követve rendelhetjük meg 6%-os termékpartneri árengedménnyel a Sodexo vagy az OMV utalványainkat?

 

NAGYON FONTOS!

Ebben az esetben, mindhárom fent említett utalványtípusra ugyan annál a Termékpartnernél kell rendelést leadnunk!
Ennek a termékpartnernek a Termékpartneri adatlapja ezen a linken érhető el: http://inlernet.com/hu/adryenn/partner/HU12648PP04

 

A címletekkel és az átvétel helyének kiválasztásával kapcsolatban leírtakat ebben az esetben is meg kell tennünk, vagyis:

  1. A megrendelés művelet elkezdése előtt meg kell tudunk a Termékpartneri leírásból, hogy az adott utalványt milyen címletekkel rendelhetjük, hiszen csak ennek valahányszorosáért rendelhetünk utalványt?
    Például, ha OMV utalványkártyát szeretnénk megrendelni, akkor a Termékpartneri leírásban azt olvashatjuk, hogy az utalványunkat 10 000 Ft-tal osztható összegben kell megrendelnünk.
     
  2. A másik nagyon fontos lépés, amit előzetesen meg kell tennünk, hogy el kell döntenünk hol szeretnénk átvenni a megrendelt utalványokat?
    A lehetséges alternatívákat is a Termékpartneri leírásban találjuk meg.
     

Ezek után nézzük meg a papír alapú utalványok megrendelésének lépéseit:

  • a belépést követően az egerünket a MŰVELETEK menüpont fölé kell vinnünk, majd az első UTALVÁNY MEGRENDELÉSE menüpontot kell választanunk,


     
  • ezt követően meg kell keresnünk azt az üzletet, ahol vásárolni szeretnénk, ehhez kattintsunk az ÜZLETEK KERESÉSE gombra,


     
  • ekkor megnyílik egy kis ablak, amiben egy névrészlet, Termékpartneri azonosító, cím vagy akár kategória alapján MEG TUDJUK KERESNI AZ ADOTT TERMÉKPARTNERT.
    Ebben az esetben én az ELŐMEGRENDELÉS szót írtam be, ez alapján találtam meg a szükséges Termékpartnert.


     
  • ezt követően ha a bal oldali panelen rákattintunk az adott Termékpartnerre, akkor jobb oldalon megjelennek az adatai, alatta pedig a KIVÁLASZTOTT ÜZLET ELFOGADÁSA gomb is aktívvá válik. Ha biztosak vagyunk abban, hogy megtaláltuk a keresett Termékpartnert, akkor kattintsunk a gombra.
  • a következő lépésként az UTALVÁNY TÍPUSNÁL kell kiválasztanunk az ONLINE-UTALVÁNY lehetőséget.

     
  • Ezt követően meg kell adnunk az ONLINE-UTALVÁNY ÖSSZEGÉT, melynek az OMVutalvány esetén 10 000 Ft-tal oszthatónak kell lennie.
  • A TERMÉK/SZOLGÁLTATÁS NEVE részhez annak az átvevőhelynek a címét kell beírnunk, ahol az utalványokat át akarjuk venni.
  • Az utolsó, amit meg kell adnunk az az, hogy melyik számlánkról szeretnénk felhasználni pénzt az online-utalvány megrendeleléséhez:
    • első lépésként érdemes a FOGLALÓ FELHASZNÁLÁSA lehetőséget kipipálni,
    • ezt követően használhatjuk az UTALVÁNY- és/vagy az INLERNET SZÁMLÁNKON lévő pénzt,
    • a JUTALÉKSZÁMLÁN lévő összeget is használhatjuk, ám mivel erről a számláról a bankszámlánkra is ki tudunk kérni jutalékot, ezért ezt a számlát érdemes utoljára használni.
  • Ha ezzel is elkészültünk, akkor kattintsunk a TOVÁBB A MEGERŐSÉTÉSRE gombra.
  • Ezután egy összesítő ablak jelenik meg, mely tartalmazza a megadott paramétereket. Ha rendben találunk minden, ekkor kattintsunk a TOVÁBB A KÖVETKEZŐ LÉPÉSRE vagy válasszuk a MÉGSEM lehetőséget.

     
  • Ha elfogadjuk a feltételeket, akkor a MEGRENDELÉS gombra kattintással már meg is rendelhetjük az Online-utalványunkat.

 

 

 

Melyik menüpontban látom a webirodámban, hogy milyen státuszban van a papír alapú utalvánnyal kapcsolatos rendelésem?

A kérdésre a választ a következő módon találjuk meg:

  • Belépést követően vigyük az egeret a LEKÉRDEZÉSEK menüpont fölé és válasszuk az UTALVÁNYOK menüpontot.
  • A megjelenő listában azokat az online-utalványokat, melyeket megrendeltünk, KIFIZETETT UTALVÁNY státuszban látjuk. A már felhasznált utalványainkat a Termékpartner, a saját webirodájában FELHASZNÁLT UTALVÁNY státuszúra állítja, amit mi is láthatunk a listánkban.

 

AJÁNLOTT TÉMÁK:

 

Ha bármilyen kérdése lenne, akkor az ELÉRHETŐSÉGEINKEN keresztül tud velünk kapcsolatba lépni!